איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

אליפות אירופה באולם 2021

בסוף השבוע האחרון התקיימה בפולין אליפות אירופה באולם(5-7 במרץ), בן המשתתפות היו חנה מיננקו(קפיצה משולשת) וסלאם באיולין(ריצת 3,000 מטר).
סלאם סיימה בגמר במקום ה-9 כללי וחנה סיימה במקום ה-10 ולא עלתה לשלב הגמר.

סלאם באיולין-טפרי סיימה את מקצה המוקדמות שלה בריצת ה-3,000 מטר במקום 5 במקצה שלה,זאת בזמן של 8:57.26 דק`.
התוצאה אשר דורגה במקום ה-11 כללי בשלב המוקדמות הקנתה לסלאם מקום בריצת הגמר.
סלאם אמרה לאחר ריצת המוקדמות את הדברים הבאים: "זו האליפות הבינלאומית הראשונה שלי, ולכן ההתחלה של הריצה קצת הפתיעה אותי . עשיתי כמיטב יכולתי כדי להעפיל לגמר ואני שמחה שהצלחתי בכך, ההעפלה לגמר הייתה המשימה העיקרית היום. מחר עוד יום ועוד מרוץ. "
בריצת הגמר סלאם  סיימה במקום ה-6 ,זאת בזמן של 8:49.13 דק`.
לאחר הגמר היא אמרה את הדברים הבאים: "התרגשתי מאוד לפני הגמר והייתי כבר מוכנה לעלות ולרוץ, לקחתי את ההובלה בתחילת הריצה והרגשתי טוב מאוד, ניסיתי לשמור על הרמה עד הסוף ולהישאר בין המובילות, אך לא הצלחתי בכך.
אני שמחה וגאה בהופעה שלי, זאת הופעה ראשונה שלי באליפות בינלאומית ואני מסופקת מהתוצאות שהשגתי כאן.
לייצג את ישראל זה כבוד וגאווה בשבילי, עכשיו הפנים קדימה לעבר התחרויות הבאות."

חנה מיננקו סיימה את שלב המוקדמות בקפיצה משולשת במקום ה-10 עם 13.37 מטר בקפיצה ראשונה, 13.73 מטר בקפיצה שניה ו-13.69 מטר בקפיצה שלישית ואחרונה.
רק ה-8 הראשונות עלו לגמר ולכן חנה סיימה את חלקה באליפות אירופה.
חנה מיננקו אמרה לאחר המוקדמות את הדברים הבאים:" ידעתי שאני לא בשיאי כרגע, אך למרות זאת היה לי חשוב להגיע ולהתחרות ברמה הבינלאומית לאחר השנה וחצי האחרונות.
קיוויתי להפתיע באליפות אך לצערי לא הצלחתי. כעת אני מסתכלת קדימה, אמשיך להתאמן קשה ולעשות מה שצריך על מנת להשיג את התוצאות שאני מצפה מעצמי."