איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

תחרות אתלתנה 2021

230 משתתפות בתחרות אתלתנה השניה
בתאריך ה-7 לדצמבר נערכה תחרות אתלתנה השניה, התחרות הייתה מיועדת לכל הגילאים אך הדגש היה דווקא על הגילאים הנמוכים והעצמת בנות בגילאים אלו. 230 משתתפות הגיעו לאצטדיון לקחת חלק בתחרות החגיגית, מתוך זה היו 170 בנות בגילאי 14U-16U.
מדובר בגידול של 50 משתתפות חדשות לאחר שבתחרות אתלתנה הראשונה הגיעו 180 אתלטיות, מספר זה הינו יפה אך הכוונה היא שהוא רק יגדל בתחרויות אתלתנה הבאות.
אתלתנה היא תחרות עם ערך עליון בה משתתפות נשים, נערות, קדטיות וילדות מענף האתלטיקה. התחרות מקנה אוירה מיוחדת ושונה עבור הבנות. הילדות אשר הגיעו להתחרות וראו מסביבן אתלטיות בכירות הרגישו במרכז הבמה.
בכל מקצוע בו התחרו הבנות, שלוש המקומות הראשונים קיבלו פרס מזרן יוגה איכותי אשר ישמש אותן באימונים השונים במטרה להמשיך להתקדם ולהתפתח.
צמיד השתתפות ובאפ חולקו לכלל המשתתפות.
מנכ"לית אתנה מורן אידלמן:" אתנה ישראל גאות לקיים את האירוע זו השנה השנייה, האירוע גדל משנה לשנה ומעיד על הגידול בהשתתפות ספורטאיות בענף.
בתחרות משתתפות אתלטיות בכל רצף הגילאים ואיכות התחרות גבוהה. מאחלות ברכות לשוברת שיא ישראלי לילדות בקפיצה במוט, ירדן מנטל. תודה לשלי אחראית תחום נשים באיגוד האתלטיקה על העשייה הברוכה לוועדת הנשים באיגוד ולאיגוד האתלטיקה בכללותו והעומד בראשו עמי ברן.
עוד נכונים לנו המון שיתופי פעולה מרתקים. מצפות להמשך עשיה."
חשוב להזכיר שרק במשחקים האולימפיים האחרונים(טוקיו 2020) האתלטיקה הישראלית שלחה 6 נציגות (לונה צ`מטאי סלפטר-מכבי תל אביב, חנה קנייזבה מיננקו-מכבי חיפה כרמל, אדוה כהן-מכבי תל אביב,דיאנה ויסמן-מכבי הישגים ראשון לציון, סלאמוויט באיולין-טפרי-מכבי תל אביב ומאור טיורי-לידר ירושלים).
רגע השיא בתחרות היה שבירת השיא בקפיצה למוט בגילאי קדטיות של אתלטית הפועל אתלטי אורן כפר סבא, ירדן מנטל, בת ה-14. היא שיפרה את שיאה האישי ב-15 ס"מ וקבעה 3.95 מטר, כאמור, תוצאה אשר מהווה שיא ישראלי חדש.