איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

חברת הרכב אלדן תהיה נותנת החסות הראשית של אליפות אירופה U18 אשר תתקיים ביולי 2022

חברת הרכב אלדן תהיה נותנת החסות הראשית של אליפות אירופה U18 אשר תתקיים בירושלים בחודש יולי 2022
אליפות אירופה לקדטים 2022 באתלטיקה מתקרבת בצעדי ענק, כזכור. בסוף שנת 2020, איגוד האתלטיקה ועיריית ירושלים חתמו במעמד ראש העיר על שיתוף הפעולה לקראת אירוח אליפות אירופה לאתלטיקה U18 בשנת 2022, זאת לאחר שהתאחדות האתלטיקה האירופאית בחרה בעיר ירושלים כמארחת.

אליפות בקנה מידה כזה היא חגיגה גדולה לספורט הישראלי, אין ספק שאזרחי ישראל יוכלו להינות מדור העתיד של האתלטיקה האירופית ולצפות בהם מהיציע, ההכנות לאליפות נמצאות בעיצומן, אצטדיון האתלטיקה המחודש בגבעת רם כבר כמעט מוכן לחגיגה וכל שנותר הינו להמתין בסבלנות לאירוע.

ז`ק כהן, מנהל האליפות:" אנו שמחים ומתרגשים שחברת אלדן הצטרפה למשפחת האתלטיקה הישראלית ובחרה להעניק חסות לאליפות אירופה באתלטיקה U18 אשר תיערך ביולי 2022, אנו בטוחים שזוהי תחילתה של שותפות לדרך אשר רק תתחיל באליפות אירופה".

אבישי לוי, משנה למנכ״ל אלדן הוסיף ואמר: "שיתוף פעולה פורה זה במיוחד עבור הספורטאים הצעירים , הוא חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי של אלדן כחברה שורשית, ציונית עם חזון ותרומה לקהילה מאז ומעולם. קיום המשחקים בישראל הוא הישג כביר לאיגוד האתלטיקה הישראלי ואנחנו מברכים על כך.
גאווה ישראלית בירושלים״.