איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

משחקי המכביה 2022

אירוע שלישי גדול בקיץ הזה באצטדיון המחודש בירושלים הסתיים עם שיא ישראלי חדש במירוץ שליחים 4 כפול 100 ומדלייה נוספת לנועם ממו

 

המכבייה ה-21 יצאה לדרך וביום שלישי ה-19 ליולי החלו גם חגיגות האתלטיקה במשחקים. למעשה זהו האירוע השלישי הגדול שהתקיים הקיץ באצטדיון המחודש בגבעת בירושלים אחרי אליפות אירופה U-18 ואליפות ישראל.

 

בצד המקצועי, המכבייה לא הביאה עימה בשורה מיוחדת. עם זאת, ביום הראשון של המשחקים נרשמו מספר תוצאות בולטות ובראשם שיא ישראלי חדש לגילאים U-23.  

 

רביעיית השליחים של ישראל עלתה על המסלול בגבעת רם בלי ציפיות מיוחדות והצליחה להפתיע את כולם. בלסינג אפריפה (מכבי תל אביב), עמית רוטמן (א.ס רמה"ש) אביב קופלר (מכבי תל אביב) ואיתן ברנר (מכבי ראשון לציון) קבעו שיא ישראלי חדש כשסיימה במקום הראשון במירוץ השליחים 4×100 עם תוצאה של 40.06 שנ'.

 

מעבר לתוצאה זו, אפריפה לקח גם את הזהב ב-100 מ' כשסיים במקום הראשון במקצה הגמר עם תוצאה של 10.38 שנ'. גם נועם ממו (הפועל עמק חפר) קטף את הזהב ב-400 מטר כשחצה את קו הגמר אחרי 47.72 שנ'. כזכור, ממו שב למסלול קצת פחות משבועיים אחרי שלקח את מדליית הכסף באליפות אירופה U-18.