איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

המופע המרכזי – אליפות ישראל במרוצי שדה

מזג האוויר אירופאי, תפאורה נפלאה ומאות משתתפים באליפות ישראל למרוצי שדה שהתקיימה ביום שישי האחרון בגבעת המופעים בפארק הירקון.


ביום שישי האחרון איגוד האתלטיקה חגג בהפנינג ענק את אליפות ישראל במרוצי שדה. אל המסלול שנפרס לאורך גבעת המופעים בפארק הירקון, ולמרות מזג האוויר הגשום, הגיעו מאות אתלטים מכל רחבי ארץ במטרה לצלוח את מסלול המרוצים הרטוב והבוצי כנהוג בתחרויות מסוג זה.

 

הראשונים לזנק בבוקר סגרירי זה היו אלה האתלטים והאתלטיות הבוגרים והבוגרות. אחרי 30:30 דקות חצה אדיסו גואדיה (אתלטי הסמטה) ראשון את קו הסיום והפך לאלוף ישראל הראשון באותו בוקר. קודם לכן, הייתה זו כרואן חלבי (מכבי חיפה כרמל) שבשנה שעברה סיימה כסגנית אלופת ישראל והפעם סיימה ראשונה עם תוצאה של 28:26 דקות והוכתרה לאלופת ישראל. בנוסף, בכל המקצים שהוזנקו, חולקו גם גביעים קבוצתיים. אתלטי הסמטה בגברים ובנשים הגיעו במקום הראשון במקצי הבוגרים והבוגרות וזכו להיות הראשונים והראשונות שהניפו את הגביע.

 

לא פחות מ-9 מקצים נוספים הוזנקו בבוקר התחרות. אטקה דמסיה (אתלטי הסמטה), סיים ראשון במקצה U20 עם תוצאה של 20:21 דקות ואילו בין הנשים הילה עזרן (מכבי תל אביב) חצתה את קו הסיום אחרי 23:19 דקות. אתלטי הסמטה סיימו כקבוצה האלופה במירוץ הגברים.

אצל הקדטים U18 היה זה ענבר אחירותם (לידר ירושלים) שהוכתר כאלוף ישראל אחרי שסיים במקום הראשון עם תוצאה של 17:52 דקות. תמר קוינט חברתו לאגודה סיימה ראשונה במקצה הקדטיות עם תוצאה של 12:58 דקות. הדסה נעורים (גברים ) ומכבי ראשון לציון (נשים) סיימו במקומות הראשונים וזכו בתואר הקבוצתי.

במקצה U16 ארבל הזנל (לידר ירושלים) חצה את קו הסיום ראשון אחרי 8:32 דקות, כשאצל הבנות הייתה זאת עינב גולן שהוכתרה כאלופת ישראל עם תוצאה של 10:13 דק'. לידר ירושלים (בנים) והדסה נעורים (בנות) זכו בתואר האלופים הקבוצתי.

 

המקצים המלאים ביותר היו אלה של הצעירים ביותר U14. יועד אלמוגי (לידר ירושלים) סיים כאלוף ישראל עם תוצאה של 5:49 דקות ותמר מנגובי עם תוצאה של 6:47 סיימה ראשונה אצל הנשים. מכבי חיפה כרמל (ילדים) ולידר ירושלים (ילדות) קטפו את המקומות הראשונים הקבוצתיים.

 

לכל התוצאות: https://iaa.co.il/?page_id=550