איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

עונה בלתי נשכחת

איגוד האתלטיקה חגג אמש את סיום עונת 2021/22 בערב הגאלה המסורתי. באירוע יוצא דופן אחרי שנה יוצאת דופן, האיגוד בחר את מצטייני העונה.  

 

גם חובבי האתלטיקה הגדולים ביותר לא זוכרים עונה עם כל כך הרבה הישגים ישראליים. העונה הזאת היא בלי שום ספק, בלתי נשכחת.איגוד האתלטיקה חגג אמש את סיום עונת 2021/22 המופלאה בערב הגאלה המסורתי בראשון לציון.

 

הערב החל עם מילים חמות מצד יו"ר האיגוד, עמי ברן, שהודה לאתלטים על ההישגים המצוינים שלהם בעונה החולפת והענקת מגני הוקרה לעמיתי כבוד של האיגוד. שלמה ראובן,עדנה בוקשטיין ואלברט פונגין נבחרו כעמיתי כבוד של איגוד האתלטיקה בשל תרומתם לענף לאורך שנים.  

 

לאחר מכן, מגני הוקרה גם הוענקו אתמול לבלסינג אפריפה ולמאמן יוסף גזצ'או על ידי התאחדות האתלטיקה האירופאית.

 

האירוע המרכזי אמש היה כשהאיגוד בחר את מצטייני העונה. בניגוד לשנים קודמות, הבחירה הייתה רחוקה מלהיות פשוטה.

ראשונים לעלות על הבמה היו לינוי לוי (מכבי ראשון לציון) ואלוף העולם לנוער בריצת 200 מטר, בלסינג אפריפה (מכבי תל אביב) שנבחרו לאתלטית ולאתלט הצעירים של העונה. 


 מיד אחריהם, עלו לבמה מאמן השנה, דן סלפטר ותגלית השנה, גשאו איילה (מכבי תל אביב), שהוא גם זוכה מדליית הארד  במרתון אליפות אירופה.


הזוכים הגדולים של הערב היו לא אחרים מסגן אלוף אירופה במרתון ושיאן ישראל, מארו טפרי שנבחר לאתלט השנה, ולונה צ'מטאי-סלפטר, זוכת מדליות הארד במרתון אליפות העולם ובריצת 10,000 מטר באליפות אירופה, שנבחרה לאתלטית השנה.