איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

ירושלים 2023: ההכנות לאליפות אירופה U-20 צוברות תאוצה

 אמש (יום ב') נחתה בארץ משלחת של מספר בעלי תפקידים רשמיים מהתאחדות האתלטיקה האירופאית לפגישת עבודה ראשונה עם הועדה המארגנת

 

זה מתקרב- אמש (יום ב') נחתה בארץ משלחת של מספר בעלי תפקידים רשמיים מהתאחדות האתלטיקה האירופאית לפגישת עבודה ראשונה עם הועדה המארגנת לקראת אירוח אליפות אירופה U20 בתחילת אוגוסט בירושלים.

 

בפגישות שהתקיימו לאורך כל היום עסקו הצוותים בבניית לו"ז התחרות, היבטים טכנולוגיים, חידושים, בניית מתקני התחרות, אספקטים טכניים, שיפוט ועוד.

 

ז'ק כהן, מנהל התחרות וראש המחלקה הבינלאומית באיגוד האתלטיקה: "אני מאוד שמח על פגישת התיאום עם ההתאחדות האירופאית. זה ביקור חשוב שבמסגרתו דנו באספקטים ארגוניים כדי לארח בצורה הטובה ביותר את נציגי 49 המדינות שמתוכננות להגיע לירושלים. התחרות שהתקיימה פה בקיץ שעבר קיבלה המון שבחים והכוונה שלנו היא לא רק לשחזר את ההצלחה, אלא, להעמיד אירוע עוד יותר מוצלח".

 

קווינטין פירלט, מנהל פרויקטים וטכנולוגיה בהתאחדות האתלטיקה האירופאית: "אנחנו שמחים לחזור לירושלים לאליפות אירופה U20. הביקור הראשון לארגון התחרות עבר מצוין והועדה המארגנת עושה מאמצים רבים, עם הניסיון שנרכש בשנה שעברה, לשפר את החוויה עבור האתלטים שיגיעו לכאן וכמובן עבור כל משתתפי האירוע".