איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

מכבי חיפה כרמל (נשים) ומכבי תל אביב (גברים) זכו בגביע החורף

הגשם והרוחות הפריעו, אבל לא מנעו מדיאנה ויסמן, ישי איפראימוב ועדן סלע לקבוע תוצאות מצוינת לתחילת העונה. אחרי שנה וחצי דניאל פרנקל חזרה להתחרות. הירוקות והצהובים חגגו בסיום.

צילום: רובי יהב

מזג האוויר הסוער בסוף השבוע האחרון עצר לרגע עם פתיחת תחרות גביע החורף של האיגוד. השמש יצאה ואיתה גם הופיעה לבכורה מחודשת, שיאנית ישראל בקפיצה לגובה דניאל פרנקל (מכבי תל אביב). אחרי שנה וחצי שבה פרנקל הפכה להיות אמא ולא התחרה, אתמול (שבת) סוף סוף זה קרה ואלופת ישראל לשעבר חזרה למסלול בהדר יוסף. על אף זאת, פרנקל נראתה מאוכזבת בירידה מהאצטדיון לאחר שלא הצליחה לעבור גובה של 1.65 מטר. 

 

מאוחר יותר, על מסלול הריצה, דיאנה ויסמן (מכבי ראשון לציון), שיאנית ישראל ב-60 ו-100 מטר, עלתה להתחרות לקראת היציאה לאליפות הבלקן שתתקיים בסוף השבוע הקרוב באיסטנבול. למרות רוח פנים חזקה (1.8-) ויסמן סיימה ראשונה ב-60 מ' עם תוצאה של 7.48 שנ'. עם ויסמן ייצא לאליפות הבלקן גם ישי איפראימוב (לידר ירושלים) שאתמול סיים ראשון בקפיצה לרוחק עם תוצאה של 7.41 מטר. אחריו היה זה עדן סלע (הפועל אתלטי אורן כפר סבא) שסיים שני עם תוצאה של 7.33 מטר.   

 

על אף שלאורך רוב התחרות הובילו אצל הגברים אתלטי הנגב, בסיום מכבי תל אביב חגגה עם גביע החורף כשסיימה ראשונה עם 57 נקודות, שלוש נקודות יותר מלידר ירושלים שסיימה במקום השני ו-5 נקודות יותר מנציגת הדרום. אצל הנשים המאבק אפילו היה צמוד יותר שרק שתי נקודות הפרידו בין מכבי חיפה כרמל שסיימה במקום הראשון עם 63 נקודות לבין מכבי ראשון לציון שסיימה במקום השני. למקום השלישי הגיעה מכבי תל אביב עם 55 נקודות.

 

דניאל פרנל- צילום רובי רהב
יונתן דרוז'נינוב מנצח באלף מטר ושולח נשיקה- צילום: רובי רהב