איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

יו""ר האיגוד המכהן עמי ברן נבחר לקדנציה נוספת

יו"ר איגוד האתלטיקה המכהן, עמי ברן נבחר הערב (א) לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל, בראשותה של הנהלה חדשה המונה 19 חברים.
 מלבד ברן יכהנו בהנהלה ,איתי מרגלית,יאיר בייטלר, יחיעם סקיטל,שלמה ראובן,ג`ניה מורוגבסקי, מורן מסיקה אידלמן, ג`וליה קדם, אליעזר בן ארוש,דורון ליבוביץ`,טל דואניס,לילך בראון,עופר אביטל,נטע ריבקין,מארק אייזנברג,עמרי הרוש,דועאא סולימאן חטיב,שמואל סונגו ודן רייך.

לאחר בחירתו לקדנציה נוספת אמר היו"ר, עמי ברן:" אני שמח להיבחר פעם נוספת ליו"ר איגוד האתלטיקה, תודה על האמון שניתן בי. אני מאמין ביכולת של האתלטים והמאמנים להגיע להישגים, כל אחד ואחת בהתאם לפוטנציאל הטמון בהם.ב-4 שנים החולפות ראינו התקדמות באתלטיקה הישראלית, התקדמות אשר עם עבודה נכונה נמשיך לראותה.
אנו נמצאים בתקופה אשר מלאה בחוסר וודאות לעיתים בשל נגיף הקורונה, אך חשוב למצוא את האיזון הנכון בתקופה זו ולהמשיך לדבוק במטרות שלנו. אני בטוח שבעבודה משותפת וקשה עם ההנהלה הנבחרת נוכל להוביל את האתלטיקה הישראלית להישגים משמעותיים".

מנכ"ל איגוד האתלטיקה, גל לוי:" נבחר כאן צוות טוב אשר מורכב ממנהלים בכירים בתחומים שונים עם ספורטאי עבר מובילים,אין לי ספק שיחד נוכל להוביל את האתלטיקה הישראלית למקום הראוי לה, נשלב ידיים כולנו ונעבוד יחד למען האתלטיקה, בעבודה קשה נוכל להגיע להישגים להם אנו שואפים".