איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

יוראי שאול נבחר ע"י המאמנים לאתלט העונה של ניו אינגלנד

בשנתו השנייה באוניברסיטת MIT עושה שאול חייל גם בתחום הספורטיבי עם בחירתו ע"י ארגון מאמני האתלטיקה בארה"ב לאתלט השנה של מחוז ניו אינגלנד. בסוף השבוע הוא יהיה אחד מנציגי האוניברסיטה באליפות המכללות
יוראי שאול מהפועל אורן השרון לומד כבר שנה שנייה באוניברסיטת MIT שנחשבת לאחת המפורסמות והיוקרתיות בעולם האקדמי. שאול שלומד באוניברסיטה על מלגת אתלט מצטיין, התקבל בשנה שעברה לא רק בזכות כישוריו האתלטיים, אלא גם בזכות היכולות הטמונות במוחו. באליפות המחוזית של הדרוג השלישי בניו אינגלנד זכה שאול הן בקפיצה לרוחק והן בקפיצה המשולשת והוא למעשה סיים את עונת האולמות באופן מושלם נגד יריביו לדרוג, כשידו על העליונה בכל תחרות. חניכו של רוגל נחום ישתתף היום (שבת) בדרג השלישי באליפות המכללות האמריקנית עם תוצאת השנה השנייה בתחרות – 14.98 מ`.

בעונתו הראשונה באוניברסיטה בארה"ב סיים שאול כסגן אלוף הדרג השלישי באליפות האוניברסיטאות (NCAA Div III) בקפיצה משולשת הן באולם והן באצטדיון תוך קביעת שיא האוניברסיטה באולם (15.27 מ`) ובאצטדיון (15.68 מ`), שתיהן באליפויות הדרג השלישי של האוניברסיטאות בארה"ב.

שאול הוא סטודנט האוניברסיטה השלישי בכל הזמנים בתחום מקצועות השדה שנבחר לאתלט העונה ע"י ארגון המאמנים. שאול נמנה על אחד מנציגי אוניברסיטת MIT שישתתפו בסוף השבוע באליפות המכללות שמתקיימת במרכז רג`י לואיס ברוקסברי שבמסאצ`וסטס.

בתמונה: אתלט העונה של מחוז ניו אינגלנד (צילום מתוך אתר אונ` MIT)