איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

ליגת אלופות למועדונים

קבוצות הנשים והגברים של מכבי תל אביב יתחרו בסוף השבוע הקרוב באליפות המועדונים דרג ב` שבפינלנד. 
המועדון יקווה להתחרות על המקומות אשר מעניקים עלייה לדרג א`, אך כמובן גם לחזור משם עם שיפור שיאים אישיים של האתלטים והאתלטיות.
מועדון מכבי תל אביב קוצר את ההצלחות של שנת 2018, המועדון שלח לאליפות אירופה למועדונים את קבוצת הגברים והנשים.
הגברים של מכבי תל אביב יפגשו אלופות ממדינות כגון: איטליה, בלגיה, סרביה, פינלנד, אירלנד, לוקסמבורג, סלובניה, שוויץ וסלובקיה ואילו הנשים יפגשו אלופות קבוצות ממדינות כמו: בלגיה, אירלנד, לוקסמבורג, הולנד, סלובניה, סרביה, שווייץ, סלובקיה ופינלנד.

אצל הגברים יתחרו שיאן הנוער גל ארד(10.45 שנ`), גל ירוץ 100 ו-200 מ`,חבר הסגל האולימפי  מארו טפרי ירוץ 5000 מ`, דימה קרויטר יקפוץ לגובה,איתמר לוי, שיאן ישראל (19.36 מ`), יתמודד בהדיפת כדור ברזל ודניס ואליולין יזרוק דיסקוס, ולב סקוריש יקפוץ במוט. 
 
אצל הנשים ניתן לראות את חברת הסגל האולימפי לונה צ`מטאי-סלפטר אשר תרוץ 1500 מטר, סלאמוויט באיולין-טפרי 800 מ`, דניאל פרנקל תקפוץ לגובה, שיאנית ישראל החדשה מיכל טוקר תקפוץ במוט ועדן פינקלשטיין שחזרה לאחרונה מפציעה תקפוץ לרוחק. נכון לרגע זה לא ברור עוד מי תרוץ 100 מ`, הבחירה תעשה בין עדן פינקלשטיין לבין מיכל טוקר. בריצת 200 מ` נוכל לראות את נעמה גלאם ואילו אסטל ולאנו תזרוק דיסקוס ותהדוף כדור ברזל.

המועדון יקווה להתחרות על המקומות אשר מעניקים עלייה לדרג א`, אך כמובן גם לחזור משם עם שיפור שיאים אישיים של האתלטים והאתלטיות.