איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

מכבי ת"א והפועל חולון זכו באליפות ישראל 4X400

השליחים של מכבי ת"א קבעו 3:18.17 דקות, רביעיית השליחות של הפועל חולון קבעו שיא ישראלי לאגודות 3:43.51 דקות

גביע האיגוד 2024 הסתיים בקול תרועה רמה של אליפות ישראל ב-4X400, שכצפוי גרמה לאווירה מחשמלת באצטדיון הדר יוסף. 

 

אצל הנשים, רביעיית השליחיות של הפועל חולון, שכללה את אילנה דורפמן, שני זכאי, אלינה מלכוב ורייצ'ל פרז מרטינז, חצו ראשונות את קו הסיום בזמן של 3:43.51 דקות, שיא ישראלי לאגודות. השליחות של מכבי ת"א- עדי אונייליסי, מרסי אפריפה, דרלין אסטנה והדר אופיר פורר- סיימו במקום השני עם תוצאה של 3:46.61 דקות. הרביעייה של מכבי ראשל"צ, שכללה את נועה לוי, גל נתנאל, עמית הרשקוביץ ונועה נחמד, השלימו את הפודיום עם זמן של 3:49.34 דקות.

 

שני זכאי הסבירה: "היה מורל טוב, עודדנו אחת את השנייה, האמנו אחת בשנייה וכל אחת נתנה את ה-100 אחוז, כל אחת פשוט התאבדה על הריצה שלה".  אילנה דורפמן הוסיפה: "לא ממש ציפינו לזה שנהיה ראשונות. ידענו שכל אחת חזקה בפני עצמה אבל זו בהחלט הפתעה נעימה". 

צילום: Maxim Dupliy
צילום: Maxim Dupliy

אצל הגברים, היו אלה השליחים של מכבי ת"א שקטפו את מדליית הזהב. צוף קון, עידו שוורץ, אביב קופלר ודור קולביץ קבעו זמן של 3:18.17 דקות וכאמור הוכתרו לאלופי ישראל. הרביעייה של לידר ירושלים, שכללה את מעין פז, ערן סיבוני, יאיר סלוניק ואיתמר קלאוזנר כהן, סיימה במקום השני עם תוצאה של 3:21.79 דקות. הפועל חולון עם עידו פרץ, אדם יעקובי, ישראל אקוסו ואליאס טטלבאום זכו במדליית הארד עם זמן של 3:21.81 דקות. 

צילום: Maxim Dupliy