איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

אליפות הבלקן באולמות U-20 בלגרד 2023 בוטלה

ממו, קון, פרץ, קרניבסקי ולוי התכוננו לקביעת הקריטריון לתחרות, אך הודעת הביטול הגיעה עוד לפני שעלו לתחרות סבב מסלול 4 שמשמשת כהזדמנות האחרונה. גם סלע ועדיקה מאוכזבים.

 

עונת האולמות כבר בפתח, והתחרות הראשונה המסקרנת הייתה אמורה להיות לא אחרת מאליפות הבלקן U20 באולמות בסרביה בתחילת החודש הבא.

כידוע, לפני מספר חודשים, סלובניה שהייתה אמורה לארח את התחרות, הודיעה כי בשל בעיות תקציב לא תוכל לארח את אליפות הבלקן. מארגני התחרות פנו מיד לסרביה וזו הסכימה לקחת על עצמה את אירוח התחרות. היום (רביעי) הודיע האיגוד הסרבי כי גם בשל בעיות תקציב הוא נאלץ לבטל את התחרות ובשל סמיכות הזמנים האליפות התבטלה לחולטין.


 המשלחת הישראלית לבלקן כללה את עדן סלע (הפועל אתלטי אורן כפר סבא) שהיה אמור להתחרות ב-60 מטר ואת אלעד עדיקה (לידר ירושלים) בקפיצה לרוחק. 

ביום חמישי הקרוב תיערך בהדר יוסף תחרות סבב מסלול 4, שהייתה אמורה גם להיות תחרות ההזדמנות האחרונה לאליפות הבלקן. סגן אלוף אירופה לקדטים ב-800 מטר, נועם ממו (הפועל עמק חפר), היה אמור לנסות קבוע את הקריטריון ב-400 מטר, צוף קון (מכבי תל אביב) ועידו פרץ (הפועל חולון) ב-60 מטר. אצל הנשים, שיר קרניבסקי ולינוי לוי (מכבי ראשון לציון) היו אף הן אמורות לנסות לקבוע את הקריטריון בריצת 60 מטר.