איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

סיכום היום ה-2 של אליפות ישראל

אפריפה ודורפמן השלימו דאבל וזכו ב-200 מטר. גם טמיר ואוירבך עם דאבל ושיא אישי לעומרי שיף ב-400 משוכות

צילום: Maxim Dupliy

בלסינג אפריפה (מכבי ת"א) ואילנה דורפמן (הפועל חולון) השלימו דאבל, ואחרי שזכו אתמול בזהב ב-100 מטר, הוכתרו לאלופח ישראל גם ב-200 מטר.

 

אפריפה עצר את השעון על 20.63 שניות, והוא כבר עם הפנים קדימה אל עבר אליפות העולם בבודפשט בסוף אוגוסט. דורפמן קבעה תוצאה של 24.21 שניות.

 

רומי טמיר (מכבי ת"א), השלימה גם היא דאבל ואחרי שזכתה בזהב אתמול בקפיצה המשולשת, היא הוכתרה הערב לאלופת ישראל בקפיצה לרוחק עם שיא אישי חדש של 6.24 מטר.

צילום: Maxim Dupliy

בקפיצה לגובה נשים קיבלנו קרב מעניין בין ורוניקה צ'יינוב (אתלטי הנגב) האלופה משנה שעברה לבין דניאל פרנקל (מכבי ת"א), שחזרה להתחרות אחרי לידת בתה. צ'יינוב קטפה את הזהב ושמרה על התואר שלה עם 1.78 מטר.

 

נועה לוי ( מכבי ראשל"צ) הוכתרה בפעם השלישית (ושנה שנייה ברציפות) ב-400 מטר משוכות , כשעצרה את השעון על 59.06 שניות. אצל הגברים, עומרי שיף (לידר ירושלים) גם הגן על התואר שלו והוכתר שוב לאלוף ישראל, תוך כדי שהוא קובע שיא אישי חדש-50.77 שניות.

 

בקפיצה המשולשת לגברים, קיבלנו פייט אדיר בין גיא מרגלית (מכבי ת"א) לבין גל סיני (מכבי ראשל"צ), כשבקפיצה האחרונה גיא מרגלית קבע תוצאה נהדרת של 15.69 מטרים , אך בשל רוח מעל המותר (+3.0) התוצאה לא תיחשב לשיא אישי.

צ'יינוב. צילום: Maxim Dupliy

סיון אוירבך (מכבי חיפה כרמל) השלימה דאבל, ואחרי שזכתה אתמול ב-1,500 מטר, היא הוכתרה לאלופת ישראל גם ב-800 מטר עם 2:08.35 דקות. אצל הגברים נדב הדס (אתלטי הנגב) הוכתר לאלוף ישראל עם 1:55.41 דקות.

 

לב סקוריש (מכבי ת"א) הוכתר לאלוף ישראל שנה שנייה ברציפות עם 4.90 מטר.

 

יבגניה זבולוטני (מכבי ראשל"צ) הוכתרה לאלופת ישראל ביידוי פטיש עם 53.82 מטרים. מרגריטה בלוב (אתלטי הנגב) זכתה במדליית הזהב עם 57.87 מטרים, אך מכיוון שאינה מחזיקה באזרחות ישראלית היא לא יכולה לקבל את התואר אלופת ישראל. אצל הגברים, אדיר יהב (הפועל אתלטי אורן כפ"ס) קטף את הזהב עם 54.54 מטרים.

 

מנחם מענדל חן (מכבי ראשל"צ) הוכתר לאלוף ישראל בהדיפת כדור ברזל, פעם ראשונה בקריירה, עם 15.94 מטרים. מרגריטה דורוז'ון (אתלטי הנגב) הוכתרה לאלופת ישראל בהטלת כידון עם 49.70 מטרים.

שיף. צילום: Maxim Dupliy
מרגלית. צילום: Maxim Dupliy