איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

רצים למען שחרור החטופים

איתי מגידי, אדווה כהן, גירמה אמרה ותחלואיני מלקה השתתפו בריצת הזדהות לשחרור החטופים בעזה 

איתי מגידי, המנהל המקצועי באיגוד האתלטיקה, אדווה כהן (מכבי ת"א), גירמה אמרה (הפועל אתלטי אורן כפ"ס) ותחלואיני מלקה (אתלטי הסמטה) השתתפו אתמול (שבת) בריצת הזהדות עם משפחות החטופים, ריצה שקוראת לשחרורם המיידי של כל החטופים הנמצאים בעזה מאז המתקפה הרצחנית של חמאס על יישובי העוטף בשבעה באוקטובר. הריצה נערכה בנמל ת"א, זה השבוע השלישי, כשהוועד האולימפי בישראל ארגן את ההצטרפות של ספורטאים אולימפיים בעבר ובהווה. היוזמה היא למען עומרי אלמוג, אולטרה-מרתוניסט מוכר שארבעה מבני משפחתו נחטפו מכפר עזה ושניים נוספים נרצחו. 

איתי מגידי, המנהל המקצועי באיגוד האתלטיקה סיפר: "החוויה היא לא הריצה עצמה, אלא השיח לפני, אחרי וגם תוך כדי. שומעים סיפורים של המשפחות על החטופים, ומעניקים להם רגע של שפיות בתוך הכאוס שמשתולל מאז השבעה באוקטובר. החיבוק העצום של קהילת הרצים מחזק אותם מאוד ומוסיף ללחץ בנושא החזרת כל החטופים הביתה. התגייסות המתנדבים והרצים לאירוע שגדל בכל שבת (והלוואי ולא נצטרך עוד ריצות כאלה והם יהיו בבית) מלמדות על הערבות ההדדית והחוסן הישראלי שאין לו גבול". 

 

נכון להיום 241 חטופים ישראלים נמצאים בשבי החמאס בעזה. תינוקות, ילדים, נשים, גברים וזקנים שנחטפו מבתיהם. איגוד האתלטיקה מחזק את ידי משפחות החטופים וקורא להשבתם של כולם הביתה מיידית.