איגוד האתלטיקה בישראל
Israeli Athletics association

מכבי ת"א צבעה בצהוב את אליפות ישראל ב- 4×100

רביעיית השליחים קבעה 40.65 שניות, רביעיית השליחות רשמה זמן של  46.64 שניות

אליפות ישראל בשליחים 4×100 מטר נערכה הערב (שבת) במסגרת גביע האיגוד באצטדיון הדר יוסף ובה קיבלנו דומיננטיות של הרביעיות של מכבי ת"א. 

 

אצל הגברים, הרביעייה שכללה את צוף קון, עידו שוורץ, אביב קופלר ובלסינג אפריפה, סיימה ראשונה בזמן של 40.65 שניות והגנה על התואר משנה שעברה. אתלטי הנגב סיימה עם מדליית הכסף עם זמן של 41.74 שניות והשליחים של הפועל חולון השלימו את הפודיום עם תוצאה של 41.90 שניות.   

 

"היו מתחרים טובים אבל אנחנו עשינו ריצה טובה והחלפות טובות ואנחנו מאוד שמחים להיות אלופי ישראל שנה נוספת" סיפר קופלר. אפריפה הוסיף: "זה רגע מרגש, אני שמח שעשינו את זה כקבוצה". 

צילום: Maxim Dupliy

אצל הנשים היו אלה מילי טונקל, מרסי אפריפה, גלי דנקונה ודרלין אסנטה ממכבי ת"א שחצו ראשונות את קו הסיום עם זמן של 46.64 שניות והחזירו את תואר אלופות ישראל בשליחות לאגודה הצהובה אחרי כמה שנים. הרביעייה של הפועל חולון סיימה אחריהן במקום השני עם תוצאה של 47.29 שניות, והשליחות של מכבי חיפה כרמל סיימו עם מדליית הארד וזמן של 48.59 שניות.  

 

"אחרי כל האימונים הקשים העבודה השתלמה. כל הבנות התאמצו מאוד והכל פשוט הסתדר, עשינו גם החלפות טובות" הסבירה מרסי אפריפה. "השקיעו בנו בטירוף והיה לנו מאוד חשוב לזכות בתואר הזה, אז אנחנו שמחות שהצלחנו" הוסיפה טונקל. 

צילום: Maxim Dupliy